söndag 4 mars 2012

Jag avundas tulpanerna

Skulle vilja ha det lika väl förspänt som en tulpan på lök...

Jag vet att jag kommer att ha stressiga dagar nu en tid framöver, och hur lätt är det inte då att slarva
med energipåfyllnad och näringsintag.... Tänk om man var en tulpan som satt fast i sin lök, då hade
man ju allt man behöver - näring och energi - i sig själv, nära tillhands..... Ingen input utifrån behövs,
ja, kanske lite ljus då, och inte alltför kallt eller varmt klimat. Men ändå!

Önskar er och mig själv en bra vecka trots allt, ska nu ladda lite genom sömn...

5 kommentarer:

  1. Ja, det vore verkligen skönt!
    Men ååå så fina tulpaner! :)

    SvaraRadera
  2. Ja du har rätt...inte så dumt alls.
    Må väl från Maria ♥

    SvaraRadera
  3. Haha! Du e sköööön du;) Och jag älskar din vas med tulpaner. Hoppas att du överlever veckan! Kramkram

    SvaraRadera
  4. Hej. Kloka tankar :)

    Ha en fin onsdag.

    SvaraRadera
  5. Hejsan, då kan du använda en sådan här burk till dina liljor och du har rätt vem vill städa mer än nödvändigt, finns annat som är roligare. Men någorlunda städat vill man ju ha.

    Vill se en bild med burk liljorna.

    Kram till dej min vän och ha en fin helg. Hoppas det blir lite sol :-)

    SvaraRadera